.::Pembuka Tirai::.

Friday, January 2, 2009

Kezaliman & kekejaman Israel ke atas umat Islam!

Dengan nama ALLAH yang MAHA pemurah lagi MAHA penyayang.. sesungguhnya kami sedia maklum akan kesengsaraan saudara2 kami di GAZA , dikejami oleh kaum yahudi yg dilaknat olehMU ya ALLAH.. ampunkanlah dosa kami atas kegagalan kami melindungi hak dan kesucian saudara2 kami disana.. kami akan melakukan segala yg terdaya untuk melindungi kesucian ISLAM daripada dicerobohi oleh yahudi LAKNATTULLAH.. ya ALLAH ya tuhan kami.. Berikanlah kekuatan kepada saudara2 kami melawan kekejaman yahudi ini ya ALLAH.. berikanlah mereka perlindunganMu daripada tindasan kaum2 celaka ini ya ALLAH kami memohon kepadaMu ya ALLAH bantulah kami dalam perjuangan menentang kaum yahudi ini ya ALLAH. berikanlah kami kemenangan demi mempertahankan agamaMu dan kesucian ISLAM.

Terkini: sekurang2 nya 30 missile telah di tembak ke arah gaza menyebabkan lebih 155 orang telah syahid dan 200 orang cedera akibat serangan terbaru yang dilancarkan ke kawasan hospital oleh israel laknatullah!! -mangsa terdiri dari semua peringkat umur- sungguh benar sekali hadis nabi tersebut..kita hanya buih.. sama2 lah kita mengutuk serangan ini dengan menyebarkan berita ini.. semoga buih ini akan menjadi tsunami yang akan meranapkan israel !!

Safwat Zayat, pakar bahagian ketenteraan mengatakan roket jenis grad yang dimiliki Al-Qassam mampu mencapai jarak 20km. Berdasarkan ancaman Al-Qassam yang akan melancarkan serangan roket jarak jauh ke Israel, Zayat berkata Al-Qassam memiliki roket jenis grad yang mampu mencapai 40km yang sudah pasti akan membimbangkan lagi Israel. Tambah beliau, jika roket Al-Qassam berjaya sampai ke Askalan, cuba bayangkan jika mampu sampai ke Tel Aviv. Bagaimana pula 4 juta nyawa Israel? Israel hanya ada sistem pengesan serangan roket tetapi tidak ada sistem penangkis serangan roket. Bagaimanapun Safwat tidak mengulas panjang namun meminta Israel supaya hentikan serangan di Gaza.

"Bacalah doa qunut nazilah setiap kali solat fardhu kita"


اللهمَّ إناَّ نجعَلُكَ فِى نُحُورِ أعدَاءِناَ وَ نَعُوذُ بِكَ مِن شُرُورِهِم اللهم بَدِّد شَملَهُم و فَرِّق جَمعَهُم وَ شَتِّت كَلِمَتَهُم وَزَلزِل أَقدَامَهُم وَ سَلِّط عَلَيهِم كَلباًَ مِن كِلاَبِكَ يا قَهاَّر يا جَباَّر يا مُنتَقِم يا الله يا الله يا الله

اللهم يا مُنزِلَ الكِتاَبِ ويا مُجرِيَ السَّحاَبِ ويا هاَزِمَ الأَحزَابِ إِهزِمهُم إِهزِمهُم إِهزِمهُم وَانصُرناَ عَلَيهِم



Ya Allah,
Sesungguhnya kami meletakkan-Mu di batang-batang leher musuh-musuh kami,
Dan kami berlindung dengan-Mu daripada kejahatan-kejahatan mereka,

Ya Allah,
Leburkanlah kumpulan-kumpulan mereka,
Pecah-belahkanlah dan kacau-bilaukanlah persatuan mereka,
Goncangkan pendirian mereka,
Dan hantarkanlah anjing-anjing Kamu kepada mereka
Wahai Tuhan Yang Gagah Perkasa,
Wahai Tuhan Yang Maha Menghukum,
Wahai Tuhan Yang bersifat Murka,


Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah,
Wahai Tuhan yang menurunkan kitab,
Wahai Tuhan yang mengarakkan awan,
Wahai Tuhan yang menewaskan bala tentera al-ahzab,
Kalahkan mereka,
Kalahkan mereka,
Kalahkan mereka,
Dan menangkan kami ke atas mereka.

Amien…!

**Digalakkan semua umat Islam mengadakan solat hajat serta mengamalkan qunut nazilah (sama ada secara berjemaah atau bersendirian) secara berterusan dari hari ke hari.

No comments: