.::Pembuka Tirai::.

Thursday, February 11, 2010

~~:seCeBis TiNTa~~

alhamdulillah... sedar tidak sedar... kita sudah sampai ke bulan februari..
adakah kita menjadi insan lebih baik dari hari sebelum ini...

perlu diingat... semakin bertambah usia .. semakin bertambah d0sa ... dan ia mendekatkan kita pada noktah kehidupan...

pertamanya ... ana selaku exco badati 2010... yang bakal meng'edit' bl0g ini sedikit sbyk meminta maaf ats kelewatan menghandle blog ini...

terima kasih... kepada semua pengunjung yang sentiasa setia dgn blog ini..
kepada kak2 mantan exco dan AJK BADATI... moga dapat memberikan sedikit tunjuk ajar buat diriku yang serba baru ini...

ruangan yang daku coretkan di sini ditujukan buat mantan2 exco dan ajk yang telah keluar dari bumi ulamaa' ini khasnya dan masyarakat malaysia amnya..
sesunnguhnya perjalanan dakwah dan tarbiyah di sini.. akan terus hidup selagi mana ada insan yg ingin ditarbiyah dan mentarbiyah.
kepada kak2 .. sesungguhnya .. generasi pewaris ulamaa' tidak pernah hilang dari bumi ini...moga2 cebisan yang ana sempat coretkan disini memberi sedikit gambaran kepada sume tentang perjalanan dakwah dan tarbiyah di sini..

moga2 ia memberikan sedikit sebanyak manfaat buat kita semua.. insyaAllah

1 comment:

azliani ismail said...

بسم الله الرحمان الرحيم

buat semua xco badati 2010, kami akan sentiasa mendokong kalian dari depan, belakang, kiri dan kanan. ingatlah pertolongan Allah itu pasti kepada hamba-NYA yang benar2 ikhlas dlm menegakkan kalimah-NYA di muka bumi ini. redha dan sabarlah dlm mengharungi mehnah perjuangan kerana sesungguhnya jln pejuang itu sememangnya dihiasi onak dan duri.. uhibbukunna abadan abada lillahi ta'ala...